Putniņi
Bērnus mīļi sagaida pirmsskolas izglītības skolotājas
- Tatjana Oņiščenko;
- Svetlana Makejeva;
- Aukle Jelena Ungure
DIENAS RITĒJUMS
DIENAS RITĒJUMS 2021./2022.mācību gadam
- posms – no 3 gadiem līdz 5 gadiem
4.grupa „Putniņi”
Laiks | Dienas gaita | Skolotāja darbība |
7.00-7.50 | Bērnu pieņemšana,
Galvenā mācību organizācijas forma ir rotaļnodarbība visas dienas garumā: Netieši vadīta bērnu brīvā rotaļnodarbība, rotaļas, individuālais darbs |
Nodod informāciju vecākiem.
Sagatavo materiālus dienas aktivitātēm. Organizē bērnus patstāvīgai darbībai. Veic individuālo darbu ar bērnu, izmantojot dažādas mācību darba organizācijas formas un materiālo bāzi. |
7.55 | Rīta vingrošana grupā | Veido veselīga dzīvesveida iemaņu apgūšanu. Veicina kustību prasmju un iemaņu nostiprināšanu. |
8.25 | Gatavošanās brokastīm
Brokastis |
Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
8.50-10.00
Pastaiga 10.20-12.00 |
Rotaļnodarbības visas dienas garumā
· Rīta aplis, mērķtiecīgi organizēta rotaļdarbība un netieši vadīta bērnu brīvā rotaļdarbība telpā un dabā. · Pastaiga, mācību ekskursija, vērojumi, eksperimenti, rotaļas, sporta spēles un kustību aktivitātes svaigā gaisā. |
Organizē bērnus patstāvīgai vai skolotājas vadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.
Plāno individuālo darbu lasītprasmes centrā. Pastaigas laikā iekļauj darbu dabā, dabas vērojumus un eksperimentus, fiziskās aktivitātes. |
12.10 | Gatavošanās pusdienām
Pusdienas |
Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
12.50-15.10 | Gatavošanās atpūtai. Atpūta | Veido priekšstatus par bērna kā veselas personības attīstību (miega pasaciņa, dziesmiņa u.c. rituāli). |
15.10-15.40
|
Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās, ķermeni uzmundrinoša vingrošana. | Veido veselīga dzīvesveida iemaņu apgūšanu. |
15.45 | Gatavošanās launagam. Launags | Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
16.00
Pastaiga 17.00-18.00 |
Rotaļnodarbības visas dienas garumā
· Mērķtiecīgi organizēta rotaļdarbība un netieši vadīta bērnu brīvā rotaļdarbība telpā un dabā. · Rotaļas, kustību aktivitātes svaigā gaisā; · Grupas sakārtošana · Bērnu pavadīšana uz mājām. |
Organizē bērnus patstāvīgai vai skolotājas vadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.
Plāno individuālo darbu lasītprasmes centrā. Pastaigas laikā iekļauj darbu dabā, dabas vērojumus un eksperimentus, fiziskās aktivitātes. |
Pirmdienās
18.00-18.30 |
Grupas sakārtošana, bērnu pavadīšana uz mājām. | Sniedz ieteikumus izglītošanas un audzināšanas jautājumos, sarunās ar bērnu vecākiem. |
Saskaņā ar 17.09.2019 MK Nr.890 „Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu”