Bitītes
Bērnus mīļi sagaida pirmsskolas izglītības skolotājas:
- Svetlana Znatnova;
- Valentīna Šijāne;
- Aukle Viktorija Deiko
DIENAS RITĒJUMS
DIENAS RITĒJUMS 2021./2022.mācību gadam
1.posms – no 1,5 gadiem līdz 3 gadiem
2.grupa „Bitītes”
Laiks | Dienas gaita | Skolotāja darbība |
7.00 | Bērnu pieņemšana;
Galvenā mācību organizācijas forma ir rotaļnodarbība visas dienas garumā: Netieši vadīta bērnu brīvā rotaļnodarbība, rotaļas, individuālais darbs |
Nodod informāciju vecākiem.
Sagatavo materiālus dienas aktivitātēm. Organizē bērnus patstāvīgai darbībai. Veic individuālo darbu ar bērnu, izmantojot dažādas mācību darba organizācijas formas un materiālo bāzi. |
7.55 | Rīta vingrošana grupā | Veido veselīga dzīvesveida iemaņu apgūšanu. Veicina kustību prasmju un iemaņu nostiprināšanu. |
8.15 | Gatavošanās brokastīm
Brokastis |
Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
9.00-9.30
pastaiga līdz 11.30 |
Rotaļnodarbības visas dienas garumā
· Rīta aplis, mērķtiecīgi organizēta rotaļdarbība un netieši vadīta bērnu brīvā rotaļdarbība telpā un dabā. · Pastaiga, mācību ekskursija, vērojumi, eksperimenti, rotaļas, sporta spēles un kustību aktivitātes svaigā gaisā. |
Organizē bērnus patstāvīgai vai skolotājas vadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.
Plāno individuālo darbu lasītprasmes centrā. Pastaigas laikā iekļauj darbu dabā, dabas vērojumus un eksperimentus, fiziskās aktivitātes. |
11.20-11.50 | Gatavošanās pusdienām
Pusdienas |
Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
12.15 | Gatavošanās atpūtai. Atpūta | Veido priekšstatus par bērna kā veselas personības attīstību (miega pasaciņa, dziesmiņa u.c. rituāli). |
15.00 | Pakāpeniska celšanās, ģērbšanās, ķermeni uzmundrinoša vingrošana. | Veido veselīga dzīvesveida iemaņu apgūšanu. |
15.30 | Gatavošanās launagam. Launags | Nostiprina higiēnas un pašapkalpošanās iemaņas. |
15.50-16.20
Pastaiga 16.45-18.00 |
Rotaļnodarbības visas dienas garumā
· Mērķtiecīgi organizēta rotaļdarbība un netieši vadīta bērnu brīvā rotaļdarbība telpā un dabā. · Rotaļas, kustību aktivitātes svaigā gaisā; · Grupas sakārtošana · Bērnu pavadīšana uz mājām. |
Organizē bērnus patstāvīgai vai skolotājas vadītai rotaļnodarbībai atbilstoši izglītības programmas uzdevumiem.
Plāno individuālo darbu lasītprasmes centrā. Pastaigas laikā iekļauj darbu dabā, dabas vērojumus un eksperimentus, fiziskās aktivitātes. Pārrunas ar bērnu vecākiem izglītošanas un audzināšanas jaut. |
Saskaņā ar 17.09.2019 MK Nr.890 „Higiēnas prasības bērnu uzraudzības pakalpojuma sniedzējiem un izglītības iestādēm, kas īsteno pirmsskolas izglītības programmu”